VISESTRUKA STUCK-AT GRESKA
Cesto u praksi postoji nekoliko stuck-at gresaka u kolu. Ako te greske medjusobno nisu interaktivne, svaka od njih moze da se simultano detektuje odgovarajucim test sekvencama. Medjutim problemi identifikacije nastaju kada su te greske medjusobno zavisne.
INTERAKTIVNE VISESTRUKE GRESKE
Ovakve pojave obicno vode u smanjene mogucnosti preciznog dijagnosticiranja uzroka (mesta) greske. Prakticno da bi se predvidele sve kombinacije potrebno je razmatrati n2-1situacija u kolu gde je n broj prostih stuck-at gresaka. Ovo je I za kompjuter dug posao kada se radi o nekom slozenijem kolu, tako da se pribegava kompromisu. Naime, velika je verovatnoca da ce 100% pokrivenost testa nad prostim stuck-at greskama detektovati I vecinu visestrukih stuck-at gresaka. Naravno sto je slozenost kola veca, to je I ova pokrivenost gresaka manja, pa se zato cesto pribegava ugradjivanju dodatnih struktura koje poboljsavaju/omogucavaju testabilnost kola.
Next slide
Previous slide